Re: Nowe duże strefy kolidujące z lataniem przelotowym
: 27 cze 2017, 11:50
ok, ale warunki mówią dalej...
Dowódca załogi statku powietrznego po uzyskaniu
zgody na wlot w rejon EA 155, bez względu na klasę
przestrzeni, w której lot będzie wykonany,
zobowiązany jest do złożenia planu lotu (FPL) oraz
wpisania w polu nr 18 numeru zgody na wlot do
EA 155 otrzymanej z Centrum Operacji Powietrznych
– Dowództwo Komponentu Powietrznego.
Zabrania się składania planu lotu z powietrza na wlot
do EA 155.
Dowódca załogi statku powietrznego ma obowiązek
nie później niż 3 godziny przed planowanym lotem
powiadomić telefonicznie Szefa Zespołu Dyżurnego
Dyżurnej Służby Operacyjnej Centrum Operacji
Powietrznych – Dowództwa Komponentu
Powietrznego, tel.: +48-261-828-202/220.
Załogi statków powietrznych mają obowiązek
utrzymywać dwustronną łączność radiową z
odpowiednią służbą ATS.
...czyli warunki przez PG nie praktycznie nie do spełnienia
Dowódca załogi statku powietrznego po uzyskaniu
zgody na wlot w rejon EA 155, bez względu na klasę
przestrzeni, w której lot będzie wykonany,
zobowiązany jest do złożenia planu lotu (FPL) oraz
wpisania w polu nr 18 numeru zgody na wlot do
EA 155 otrzymanej z Centrum Operacji Powietrznych
– Dowództwo Komponentu Powietrznego.
Zabrania się składania planu lotu z powietrza na wlot
do EA 155.
Dowódca załogi statku powietrznego ma obowiązek
nie później niż 3 godziny przed planowanym lotem
powiadomić telefonicznie Szefa Zespołu Dyżurnego
Dyżurnej Służby Operacyjnej Centrum Operacji
Powietrznych – Dowództwa Komponentu
Powietrznego, tel.: +48-261-828-202/220.
Załogi statków powietrznych mają obowiązek
utrzymywać dwustronną łączność radiową z
odpowiednią służbą ATS.
...czyli warunki przez PG nie praktycznie nie do spełnienia