nowy glajt
: 24 mar 2015, 19:22
Moja masa startowa to 80-84kg licząc cały sprzęt (3,7kg glajta, przy normalnym trzeba doliczyć 1,3kg i 2,3kg uprząż, teraz 4kg~), ubrania i wodę.
Nalot taki: http://xcportal.pl/user/19515 , na Nemo 2 Competition i sedesie. Śmieszny, ale planuję SIV w czerwcu z kilkoma dniami latania gdzieś po drodze.
Docelowo chcę mieć lekki sprzęt, ale plusów lighta (hike and fly/vol biv) nie wykorzystam co najmniej przez dwa kolejne sezony. Potrzebuję glajta XS, a takie dosyć rzadko się trafiają (tabela od października). $ na nowy to nie problem, ale wolałbym trzymać kasę na koncie, a nie w szmacie.
http://goo.gl/0gCqCN
1. Zakładam 300h życia glajta, żeby jakkolwiek wyliczyć wartość glajta, ma to sens? Dla takich założeń mediana w pln/h do końca życia glajta i glajtów sprzedawanych w ostatnim półroczy dla M2 wychodzi 19, M3 28, a nowego M4 36.
2. Na M2 lata się dużo trudniej, niż M3? M4 podobno jest pomiędzy nimi.
3. Nt. tego glajta za 1,1k€ z 160h nalotu. Łaty wyglądają jak po drzewowaniu? Szew na żółtej tkaninie to rozdarcie? (druga fota)
Trymowany w styczniu przy nalocie 110h, teraz ma nalot 160h (!?), pilot latał w Kolumbii, Francji, Włoszech, Birze, miejsce zamieszkania podane na forum to Hiszpania...
http://www.xcontest.org/world/pl/piloti/dane:BartekG
Cena po znegocjowaniu do 1000€ byłaby już ok.
4. M2 za 650€ z 160h nalotu też jest dobrą ofertą.
No i co teraz? ;]
Nalot taki: http://xcportal.pl/user/19515 , na Nemo 2 Competition i sedesie. Śmieszny, ale planuję SIV w czerwcu z kilkoma dniami latania gdzieś po drodze.
Docelowo chcę mieć lekki sprzęt, ale plusów lighta (hike and fly/vol biv) nie wykorzystam co najmniej przez dwa kolejne sezony. Potrzebuję glajta XS, a takie dosyć rzadko się trafiają (tabela od października). $ na nowy to nie problem, ale wolałbym trzymać kasę na koncie, a nie w szmacie.
http://goo.gl/0gCqCN
1. Zakładam 300h życia glajta, żeby jakkolwiek wyliczyć wartość glajta, ma to sens? Dla takich założeń mediana w pln/h do końca życia glajta i glajtów sprzedawanych w ostatnim półroczy dla M2 wychodzi 19, M3 28, a nowego M4 36.
2. Na M2 lata się dużo trudniej, niż M3? M4 podobno jest pomiędzy nimi.
3. Nt. tego glajta za 1,1k€ z 160h nalotu. Łaty wyglądają jak po drzewowaniu? Szew na żółtej tkaninie to rozdarcie? (druga fota)
Trymowany w styczniu przy nalocie 110h, teraz ma nalot 160h (!?), pilot latał w Kolumbii, Francji, Włoszech, Birze, miejsce zamieszkania podane na forum to Hiszpania...
http://www.xcontest.org/world/pl/piloti/dane:BartekG
Cena po znegocjowaniu do 1000€ byłaby już ok.
4. M2 za 650€ z 160h nalotu też jest dobrą ofertą.
No i co teraz? ;]